Savietojamais tilta tips: 10 bolt RG

Pusass diametrs: 27.4 mm

Pusass šlicu skaits: 26

Pārnesuma skaitļi: Visi

Uzstādīšanai priekšā: 

Suzuki Vitara (1988 - 1998)

Uzstādīšanai aizmugurē: 

Suzuki Samurai (ar 1.3 l dzinējiem) (1984 -)

Daudzi uzskata, ka 4x4 un vilkme ir cieši saistīti - viens nevar būt bez otra. Tomēr jūsu automašīnas standarta diferenciālis ir projektēts tā, lai ļautu katram ritenim griezties neatkarīgi, tādējādi novēršot slīdēšanu pagriezienu laikā. Bezceļā tas kļūst par nopietnu apgrūtinājumu, jo motora jauda izvēlas mazākās pretestības ceļu, tāpēc riteņi veic ļoti nelielu vilkmi vai nedara to nemaz.

Risinājums

Izstrādājot ARB Air Lockers, lai nodrošinātu 100% vilkmi vajadzības gadījumā, turklāt neupurējot automašīnas ekspluatācijas kvalitāti uz ceļa, tiek izmantots 12V gaisa kompresors, kas projektēts, lai aktivētu un deaktivētu stabilu un izturīgu bloķēšanas mehānismu diferenciāļa iekšpusē. Tas ļauj nodrošināt nepieciešamo vilkmi, kad tā ir vajadzīga, momentā to ieslēdzot, turklāt automašīnas vadītājs atrodas automašīnas salonā - komfortā un drošībā. ARB Air Lockers priekšrocības nodrošina pneimatiski darbināmā bloķēšanas sistēma, kas aktivēšanas brīdī neļauj diferenciāļa zobratiem rotēt un tādējādi neļauj pusasīm griezties citai no citas neatkarīgi. Ja abi riteņi tieši saistīti ar kroņa zobratu griešanos, automašīnai visu laiku saglabājas maksimālā iespējamā vilkme. Atslēgtā stāvoklī tiek nodrošināta standartveida diferenciāļa pilnīga drošība un paredzamība.

Papildus acīmredzamiem bezceļa veiktspējas uzlabojumiem, Air Locker nodrošina ievērojamas priekšrocības apkārtējai videi. Automašīnu, kas aprīkota ar Air Locker, iespējams vadīt lēnāk, drošāk un kontrolētāk, lielā mērā samazinot automašīnas bojājumus un nelabvēlīgu ietekmi uz apkārtējo vidi.

ARB diferenciāļa bloķētāja raksturojums:

Sajūga mehānisms.

ARB patentētā bloķēšanas sistēma aptur zobratu zobus, kas ļauj uz laiku ievērojami palielināt izejošo griezes momentu.

Galvenais zobrats.

ARB ir izdevies radīt pilnīgi jaunu diferenciāļa pārnesuma konstrukciju, kas ir par 30% pārāka nekā citas augstas slodzes komerciālajiem pārnesumiem, pateicoties īpaši izturīgam kaltam niķeļa tēraudam un pārnesuma zobratu zobu visaugstākās precizitātes ģeometrijai. 

Agregāts ar flanci.

Agregāta čuguna korpuss, kas izgājies pilnu apstrādes ciklu, ietver nekustīgu daļu, kas pārbaudīta un patentēta ARB, un īslaicīgi noslēgtu mehānismu.

Presēts blīvslēgs.

Ar tēraudu armēts presēts blīvslēgs no elastomēra, tika testēts ekstremālos temperatūru režīmos, dažādās klimatiskajās joslās, vairāk nekā 20 000 darba ciklos.

Divdaļīga konstrukcija.

Korpusa mehāniska apstrāde, kas sastāv no divām daļām, sniedz lielāku visa mezgla izmēru precizitāti, nekā korpusam, kas  sastāv no trīs daļām. Tas ļāva ARB inženieriem uzlabot citu detaļu konstrukciju, kā rezultātā kustīgo detaļu skaits samazinājās, bet izturība un aktivācijas reakcijas jūtīgums pieauga.

Gaisa padeve.

Tiek aktivizēta ar iebūvēta pārslēdzēja palīdzību. Saspiestais gaiss kamerā tiek piegādāts caur neilona šļūteni.

Šķērsvārpstas sprosttapa.

Pastiprinātās saturošās tapas tiek stiprinātas ar koniski vītņu palīdzību un tiek izgatavotas pēc pasūtījuma.

Kalti zobrati.

Tā kā iedarbība uz diferenciāļa sānu un galvenajiem zobratiem ir ļoti liela, ARB ir ieguldījusi ievērojamus līdzekļus kalto zobratu izstrādē un izgatavošanā,  kuri tiek izmantoti komerctransporta, lauksaimniecības tehnikas un sacīkšu automašīnu diferenciāļos.

Kardāna krustiņš.

Kardāna krustiņš no leģēta tērauda atbalsta šķēsvārpstas, izmantojot griezes momentu, pievienotu katrai vārpstai, lai atbalstītu katru nākošo  garenvārpstu.

Garā šķērsvārpsta.

Leģētais tērauds un virsmu apstrādes tehnoloģijas rada izturīgu sēžu, kas tai ļauj izturēt ārkārtīgi smagu darba režīmu.

Diferenciāļa korpuss.

Izgatavots no viengabala čuguna, pēc apstrādes nodrošina diferenciāļa stingrību ar dubultu dzenošo zobratu skaitu, lai izturētu palielināto griezes momentu.

Atvilcējatspere.

Ārējā ieslēgšanas/izslēgšanas pievada sistēmas vietā, ARB bloķējošā mehānisma gaisa pārslēdzēji  izmanto līdz 12 atvilcējatsperes, lai nodrošinātu ātru, precīzu un neatkarīgu saslēguma atbloķēšanu.

Sānu zobrata ķīļa savienojums.

Augstas kvalitātes virsmas apstrāde, kalts niķeļa tērauds un ARB patentēta īslaicīga fiksācijas sistēma padara šo pārnesumu par labāko “bloķējošo” pārnesumu mūsdienu ražošanā.

 

Diferenciāļa bloķētāju specifikācija
Tilta tips 10 bolt RG
Pusass diametrs 27.4 mm
Pusass šlicu skaits 26
Pārnesuma skaitļi Visi

Rakstīt atsauksmi

Lūdzu autorizējieties vai reģistrējieties lai rakstītu atsauksmi

ARB diferenciāļa bloķētājs RD208

  • Ražotājs: ARB
  • Modelis ARB RD208
  • Pieejams Eiropas noliktavā: 1
  • Pieejamība: 1
  • EUR 1 036,00
  • EUR 725,00

  • Bez nodokļa: EUR 599,17

Saistītā prece

ARB iebūvējamais High Output kompresors

ARB iebūvējamais High Output kompresors

Tiek pārdots tikai komplektā ar ARB diferenciāļa bloķētāju. Atsevišķi netiek pārdots. ARB High Output kompresors ir pats populārākais ARB kompresors. Tas ir izgatavots no viegla un augstvērt..

EUR 317,00 EUR 352,00 Bez nodokļa: EUR 261,98

ARB iebūvējams Maximum Output kompresors

ARB iebūvējams Maximum Output kompresors

Nodrošinot maksimālu jaudu, ARB ar divu motoru konstrukciju sniedz savā klasē lielāko gaisa plūsmu ātrai pumpēšanai. Divu motoru konstrukcijai ir iekšējā termālā aizsardzī..

EUR 645,00 Bez nodokļa: EUR 533,06

ARB diferenciāļa bloķētāju aktivators

ARB diferenciāļa bloķētāju aktivators

Tiek pārdots tikai komplektā ar ARB diferenciāļa bloķētāju. Atsevišķi netiek pārdots. Konstruēts speciāli Air Locker diferenciāļa bloķētāju aktivācijai, ar blīvējumu aizsardzībai pret mitrum..

EUR 188,00 EUR 209,00 Bez nodokļa: EUR 155,37

ARB diferenciāļa spiediena izlīdzinātājs

ARB diferenciāļa spiediena izlīdzinātājs

Kad transmisija savieno automašīnas diferenciāļus, ātrumkārba un sadales kārba parasti sakarst, gaiss iekšpusē izplešas un palielina spiedienu. Lai izlaistu šo paaugstin..

EUR 105,00 Bez nodokļa: EUR 86,78

Atslēgvārdi: ARB, diferenciāļa, bloķētājs, RD208